زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۱
  • ۰

کارگاه عملی راه‌اندازی شبکه صفر تا صد

تا به امروز ممکن است بارها و بارها واژه شبکه‌های کامپیوتری را شنیده باشید. یا اگر رشته‌ی نرم افزار باشید درس شبکه‌های کامپیوتری را گذرانده باشید. اما همچنان در شبکه کردن چند کامپیوتر و راه اندازی واقعی شبکه مشکل دارید. اگر قصد دارید وارد دنیای شبکه شوید باید با مفاهیم آن آشنا شوید.

انجام یک سناریو بصورت عملی تا حد زیادی شما را برای مسلط شدن به مفاهیم شبکه کمک خواهد کرد. این کارگاه برای افرادی که می‌خواهند مفاهیم نتورک پلاس را بصورت عملی یاد بگیرید بسیار ایده‌آل است. در این کارگاه عملی راه‌اندازی شبکه دو ساعته شما با مفاهیم منطقی و فیزیکی شبکه آشنا خواهید شد.

 

 

پیش نیاز های این دوره آموزشی

در این دوره پیش نیاز خاصی وجود ندارد. مشاهده این کارگاه دو ساعته به تمامی دانشجویان کامپیوتر و علاقه‌مندان شبکه پیشنهاد می‌شود. 

در صورت داشتن هر مشکلی، سوال و مشکل خود را کامنت کنید در اسرع وقت جواب داده خواهد شد. برای مشاهده و استفاده از دوره روی لینک زیر کلیک کنید.

 

کارگاه عملی راه‌اندازی شبکه صفر تا صد

 

 

  • ۹۸/۱۰/۰۹
  • کریمی

نظرات (۱)

این بسته خیلی عالیه.
با 12 تومن کلی مفاهیم یاد گرفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی