زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۰
  • ۰

بسته راهنمای پایان‌نامه

بسته راهنمای پایان‌نامه حاصل تلاش گروه آموزشی زنگ دانش است. پایان‌نامه قطعا یکی از مهمترین بخش‌های کارشناسی ارشد است و یکی از روش‌های پیدا کردن دانشجویان مستعد و جذب دانشجویان در بازار کار و آینده‌ی شغلی آن‌ها به پایان‌نامه مربوط می‌شود. در واقع پایان‌نامه حاصل و میوه‌ی یک دانشجوی کارشناسی ارشد می‌باشد. از این رو اهمیت پایان‌نامه بسیار حیاتی می‌باشد.

نوشتن پایان‌نامه توسط خود دانشجو

وقتی صحبت در مورد موضوع پایان‌نامه می‌شود نگرانی‌های دانشجویان زیاد می‌شود. نگرانی‌هایی از قبیل اینکه آیا می‌توان این موضوع را شبیه‌سازی یا پیاده سازی کنم؟ آیا می‌توانم مقاله از این موضوع بنویسم؟ آیا موضوع پایان‌نامه‌ای که انتخاب می‌کنم برای بازار کار نیز مناسب خواهد بود؟ از طرفی یکی از دغدغه‌های دیگر دانشجویان این است که آیا موضوعی که انتخاب می‌کنیم برای پذیرش گرفتن از دانشگاه‌های خارجی نیز جای کار دارند؟

متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که انجام پایان‌نامه به عنوان یک شغل پردرآمد برای افرادی شده است که در سرهم آوردن پایان نامه استاد شده‌اند. اما این مشکل یک آسیب جدی به دانشجو می‌رساند و رفته رفته جایگاه تحصیلات عالی را متزلزل می‌کند. اگر خود دانشجو درگیر انجام پایان‌نامه شود قطعا برای مدرکی که می‌گیرد تلاش کرده و شایسته گرفتن آن است.

از این‌رو یک بسته راهنمای پایان‌نامه آماده نمودیم تا به مسائلی از قبیل، انتخاب موضوع پایان‌نامه، توضیح کلی در مورد پایان‌نامه، نحوه‌ی نگارش پایان‌نامه، توضیح در مورد انواع مقاله‌ها و روش پیدا کردن مقاله‌ مناسب خواهد پرداخت. اگر هنوز سمینار خود را ارائه نداده‌اید بسته‌ راهنمای سمینار را مطالعه کنید.

 

برای مشاهده بسته راهنمای پایان‌نامه روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی