زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۰
  • ۰

بسته راهنمای سمینار کارشناسی ارشد

بسته راهنمای سمینار کارشناسی ارشد درباره‌ی چیست؟ شما در این بسته چه چیزهایی را یاد خواهید گرفت؟ سمینار مرحله‌ای است که دانشجو وارد فضای پژوهشی می‌شود. سمینار در واقع یک مرحله آمادگی برای ورود به پایان نامه است. در  واحد سمینار شما یاد خواهید گرفت که چطور در مورد موضوع تحقیقاتی دنبال مقاله بگردید، آنها را بخوانید و خلاصه کنید. و در نهایت یک فایل متنی بصورت مروری بر کارهای پیشین با بررسی مزایا و معایب را تحویل و ارائه دهید.

در سمینار ما تمرین می‌کنیم تا در انجام پایان‌نامه موفق‌تر باشیم. در بعضی از دانشگاه‌ها برای درس سمینار کلاس برگزار می‌شود و در آن اصول اولیه روش تحقیق گفته می‌شود. اما بعضی از دانشگاه‌ها برای این درس کلاسی تشکیل نمی‌دهند و گاهی اوقات دانشجویان برای چگونگی انجام کار سردرگم هستند. از همین رو بسته‌ای برای چگونگی انجام سمینار آماده کردیم تا دانشجو با طریقه Research آشنا شود. و پس از مطالعه کارهای پیشین با ویژگی‌های یک سمینار استاندارد و طرز نوشتن و ارائه آن آشنا شوید. سرفصل‌های این بسته را می‌توانید در ادامه ببینید.

سرفصل‌های بسته آموزشی سمینار کارشناسی ارشد:

     ۱– سمینار 

۱-۱- بخش اول، توضیح کلی در مورد سمینار (۲۱ دقیقه)

۱-۲- بخش دوم، ساختار یک سمینار استاندارد (۴۶ دقیقه)

 

زمان کل بسته ویدیویی راهنمای کارشناسی ارشد: ۱ ساعت و ۷ دقیقه.

 

برای مشاهده بسته راهنمای سمینار کارشناسی ارشد روی تصویر زیر کلیک کنید.

دانلود بسته راهنمای ارشد

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی