زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۱
  • ۰

آموزش گام به گام پایتون - جلسه اول

دوستان عزیزی که قصد یادگیری پایتون را دارید در آموزش گام به گام پایتون میخواهیم ببینیم که چرا باید زبان پایتون را یاد بگیریم. لطفا تا آخر این مطلب همراه ما باشید. این روزها خیلی اسم زبان برنامه‌نویسی پایتون را می‌شنویم. اما دلیل این همه محبوبیت چیست؟

آموزش گام به گام پایتون – بخش اول : دلایل یادگیری پایتون

آموزش گام به گام پایتون

پایتون زبان برنامه‌نویسی همه کاره است که این یعنی می‌توان از آن برای ساخت هرچیزی استفاده کرد و نیز از ابزار و کتابخانه های مناسب ان برای اسان تر کردن کار خود بهره برد.

پایتون برای برنامه نویسی سمت سرور، تحلیل داده، هوش مصنوعی و محاسبات علمی استفاده می‌شود. توسعه دهندگان زیادی از پایتون برای ساخت ابزارهای سازندگی، بازی‌ها و برنامه‌های روزمره (desktop) استفاده کردند. پس منابع زیادی وجود دارد تا شما بتوانید به بهترین نحو این زبان را یاد بگیرید.

 

ادامه مطلب آموزش گام به گام پایتون را بخوانید.

 

ادامه مطلب پایتون

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی