زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۱
  • ۰

۱۳ فاکتور مهم برای سئو وردپرس

۱۳ فاکتور مهم برای سئو وردپرس; فارغ از اینکه شما چه وبسایتی دارید و چه کارهایی میکنید، اگر شما صرفا فقط برای سرگرمی وبسایت دارید، یا به کاربران اطلاع رسانی میکنید، محصولات و سرویس های خودتان را میفروشید و یا... شما مطمئنا مخاطب ها و بازدیدکننده های بیشتر و بیشتری میخواهید..! اما چگونه چشم ها را به سمت وبسایتتان برگردانید؟!

راه حل چیست؟

راه های زیادی وجود دارد تا ترافیک وبسایتتان را افزایش دهید، اما بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، یکی از موثرترین راه های موجود میباشد. سئو در واقع مجموعه ای از تکنیک ها و استراتژی هایی است که وبسایت شما را به رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجو میرساند. اینجاست که میگویند سئو به دیدن شدن هر چه بیشتر وبسایت شما کمک میکند.

علاوه بر این، روش های ساده ای نیز برای بهبود سئوی سایت وردپرسی شما وجود دارد که حتی اگر شما یک مبتدی باشید، باز هم میتوانید آنها را انجام دهید. در این مقاله ما به بررسی 13 فاکتور مهم برای سئو وردپرس که به وسیله آنها می‌توانید سئوی وبسایت خودتان را بهبود بدهید می‌پردازیم.

 

ایجاد چک لیست روزانه برای سئو

وقتی در حال جمع آوری این لیست بودیم، فرض بر این گذاشتیم که شما بسیار سرتان شلوغ است و حوصله روش های طولانی را ندارید. در واقع اینجا راهکارهایی را توضیح داده ایم که میتوانید همین حالا آنها را پیاده سازی کنید و نیاز به ساعتها وقت گذاشتن ندارد. بدیهی است که تکنیک های بیشتری برای برای سئو وجود دارد اما این تکنیک ها مناسب برای شروع هستند. و نکته دیگری که باید بدانید این است که نیازی نیست از همه این تکنیک ها استفاده کنید. حتی تعدادی از این تکنیک ها هم میتوانند سئو وبسایت شما را بهتر بکنند.

 

 

  • ۹۸/۱۱/۱۵
  • کریمی

نظرات (۱)

ممنون، الان سئو حرف اول و آخر رو میزنه برای کسب درآمد از وبسایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی