زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۰
  • ۰

15 راهکار برای برقراری امنیت وردپرس بدون افزونه

برقراری امنیت وردپرس یکی از مهمترین کارهایی است که هر طراح سایت و دارندگان سایت باید کاملا به آن واقف باشند. شاید بتوان گفت یکی از بحث های پرطرفدار در انجمن های وردپرسی همین است. روش های زیادی برای تامین امنیت وجود دارد، شما ممکن است از افزونه هایی که برای این کار ساخته شده اند استفاده کنید اما در این مقاله ما به شما ترفندهایی معرفی میکنیم تا شما بتوانید امنیت وبسایت وردپرسی خودتان را بدون هیچ افزونه ای، بالا ببرید.

بیشتر ترفندهایی که در این مقاله ذکر میشوند، مربوط به بخش مدیریت وردپرس میشود اما برای برخی مرحله ها هم نیاز است به سراغ فایل های wp-config.php و .htaccess که به ترتیب مربوط به کانفیگ وردپرس و کانفیگ سرور میشود بریم و تغییراتی در آنها انجام دهیم. شما میتوانید این فایل ها را در پوشه public_html، در مسیری که وردپرس را نصب کردید، پیدا کنید.

 

برقراری امنیت وردپرس

۱- بروزرسانی همیشگی
محل: پنل مدیریت وردپرس

تیم امنیتی وردپرس به صورت دائمی مشکلات امنیتی و آسیب پذیری ها را رصد میکنند و هرگاه باگی پیدا شد آن را رفع می‌کنند و شما باید وردپرس خودتان را آپدیت نگه دارید تا هکرها با این آسیب پذیری ها نتوانند به وبسایت شما آسیب برسانند. دقت کنید که تنها آپدیت خود وردپرس کافی نیست بلکه افزونه هایی که استفاده میکنید نیز باید همیشه به روز باشند.

 

15 روش امن سازی وردپرس را بخوانید.

ادامه مطلب وردپرس

  • ۹۸/۱۱/۱۲
  • کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی