زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۱
  • ۰

زبان برنامه نویسی پایتون

اگر قصد دارید یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید ولی نمی‌دانید پایتون برای شما مناسب است یا خیر؟ و یا شاید تصمیم گرفتید پایتون یاد بگیرید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید! ما در این مقاله به تمام سوال‌های شما درباره زبان پایتون پاسخ می‌دهیم.

 

پایتون

معرفی پایتون :

پایتون یک زبان برنامه نویسی مفسری (interpreted) ، کامپایلری (compiled) است. فایل های پایتون (py.) بعد از کامپایل شدن به فایل بایت کد (pyc.) تبدیل می‌شوند و در نهایت به وسیله مفسر اجرا می‌شوند. این روند باعث می‌شود پایتون به یک زبان سطح بالا تبدیل شود به این مفهوم که در مقایسه با زبان های سطح پایین شما با پایتون کد های کمتری می زنید تا به یک نتیجه مشابه برسید. همینطور کدهای پایتون در اکثر پلتفرم ها اجرا میشوند.

خوبی این گونه زبان ها این است که دارای کدهای کوتاه تر و خواناتر ، انعطاف پذیری زیاد برای ساختار بندی کد ها و همینطور توسعه ی سریع تر کد های هستند.

 

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

 

چرا زبان برنامه نویسی پایتون؟    

 

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی