زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

زنگ دانش

زنگ دانش آموزش برنامه نویسی، طراحی سایت و شبکه‌های کامپیوتری

اگر می‌خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید اما نمیدانید از کدام مسیر بروید. در این وبلاگ مسیر برنامه نویسی و طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم. همچنین راه اندازی عملی شبکه های کامپیوتری را یاد خواهیم گرفت.

  • ۰
  • ۰

سرچ کنسول گوگل. (بخش 1) : معرفی و راه اندازی سرچ کنسول گوگل

یکی از بهترین ابزار های موجود برای مدیریت سئو سرچ کنسول گوگل (GSC) است که البته بسیاری از افراد این ابزار را نادیده میگیرند. سرچ کنسول گوگل (که با وب مسترتولز نیز شناخته می شود) مجموعه ای از ابزار هاست که به شما کمک می کند یک سایت باکیفیت داشته باشید و علاوه بر این از موتور های جستجو امتیاز خوبی بگیرید. ولی تنها کاری نیست که می توانید با این ابزار انجام دهید.

با استفاده از این ابزار نه تنها در زمینه سئو پیشرفت می کنید بلکه می توانید سایت های محبوب در زمینه فعالیت تان را بررسی کنید. همینطور می توانید وضعیت سایت تان را از زوایای مختلف بررسی کنید و در نهایت بتوانید ترافیک ورودی سایت تان را افزایش دهید. برای آشنایی بیشتر با تکنیک های سئو، این مقاله ی کوتاه را مطالعه کنید.

این ابزار که گوگل در اختیار شما قرار می دهد، کاملا رایگان است و شما بدون در نظر گرفتن پلتفرمی که سایت تان را روی آن طراحی کردید می توانید از این ابزار استفاده کنید. این مقاله در سه بخش تنظیم شده است که در بخش اول، به معرفی کلیات مربوط به سرچ کنسول گوگل و نحوه ی راه اندازی آن روی یک سایت، می پردازیم.

سرچ کنسول گوگل چه کاری انجام میدهد؟

سرچ کنسول گوگل مجموعه ای از ابزار ها و اطلاعات است که به مدیران (ادمین) وبسایت ها این امکان را می دهد که وب سایت شان را مدیریت کنند و در نهایت وب سایت شان را بهتر کنند. این سرویس بطور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و اطلاعات مربوط به وب سایت و همینطور بازدید کنندگان آن در اختیار شما قرار می دهد. شما با استفاده از این ابزار خیلی سریعتر از آنچه فک می کنید می توانید وب سایت تان را بهینه کنید.

 

 

شروع کارکردن با سرچ کنسول گوگل

 

  • ۹۸/۱۰/۱۸
  • کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی